9.8.10

 

Festival International d'art singulier Aubagne.Message de Hin Chiu

To all the beautiful people and artists,


I have just returned to England a few days ago. Thank you so much for such a unique experience. This is all so different from London.
Everyone help and support each others, no pretentiousness. Also with good weather! I love it.


This trip and this exhibition energize me and I will return again and again in the future. This is an exhibition thats come from the heart.


Please forgive me that I cannot write in French therefore I have translated this e-mail on internet. Feel free to contact me anytime!


Thank you, thank you and thank you..


Also for those whom I have missed out because I do not have their e-mails.


Hin




Pour toutes les belles personnes et des artistes,

Je viens de rentrer en Angleterre il ya quelques jours. Merci beaucoup pour cette expérience unique. Tout cela est tellement différent de Londres.
Tout le monde aide et le soutien des autres, aucune prétention. Aussi avec le beau temps! Je l'aime.

Ce voyage et cette exposition me stimuler et je reviendrai encore et encore dans l'avenir. C'est une exposition thats viennent du cœur.
S'il vous plaît pardonnez-moi que je ne peux pas écrire en français donc j'ai traduit cet e-mail sur Internet. N'hésitez pas à me contacter à tout moment!


Je vous remercie, je vous remercie et je vous remercie ..
Aussi pour ceux que j'ai raté parce que je n'ai pas leur e-mails.


Hin

Comments: Enregistrer un commentaire



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?